105 מק"טים 180 לקוחות 420 נקודות חלוקה מקריית שמונה ועד אילת 2 אתרי ייצור, האחד ראשי שממנו יוצאות משאיות חלוקה ואתר משני.
חלק מהמוצרים מיוצרים, חלק אחר נקנה ומתוכם – חלקם נארזים מחדש וחלקם נמכר כמו שהוא. מוצרים שלא נמצאים באתר הראשי של החברה מובלים אל האתר הראשי על בסיס הובלות חוזרות (ההובלה ללקוחות נחשבות כהובלות ראשיות) ומשם יוצאים להפצה ללקוחות הסופיים. בחברה 25 עובדים. עובדי ייצור, עובדי סידור וליקוט, נהגים ועובדי הנהלה.
בפרויקט שלפנינו עלינו למצוא את העלות לכל מוצר נמכר הן הישירה והן העקיפה הן המשתנה והן הקבועה, לחשב את הרווח והרווחיות מכל מוצר ורווח ורווחיות מכל לקוח.
זהו פרויקט תמחיר מורכב.
התוצר הסופי של הפרויקט יהיה דשבורד. בדשבורד יהיה אפשר לבחור מק"ט מרשימת המק"טים ולקוח מרשימת הלקוחות.
הפלט יהיה: · סך ההכנסות וסך הכמות הנמכרת מהמוצר הנבחר, · המרחק מהאתר הראשי אל סניף הלקוח הנבחר, · המחיר של המוצר הנבחר המלקוח הנבחר אל מול המחיר הממוצע (מכל הלקוחות), · כמו כן, יופיעו סך הקניות של הלקוח הספציפי מהסניף הספציפי והחלק היחסי של המוצר הנבחר בסל הקניות שלו, · הכי חשוב מהכל יופיע ברייקדאון של עלות הייצור של המוצר על כל מרכיביו הן בכסף והן ב %, אליו יתווסף המרחק (ע"י פקטור מרחק שיבנה).